Det med småt.
Salgs- og leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på webshop og butik.
Webshoppen, Signtex.dk og SignShop, ejes og drives af Signtex Danmark ApS., CVR-nr. 42825948, tlf. 60 80 55 55, e-mailadresse km@signtex.dk.
Aftalerne indgås på dansk.
Betaling og levering
Vi modtager betaling med kort og Mobilepay.
Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Master card) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.
Beløbet trækkes først, når varen bliver produceret.
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.
Priserne er angivet i Dkr. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Vi benytter PostNord .Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.Vi bestræber os på at sende din ordre 8 - 10 hverdage dage efter dit køb.
Vi tager forbehold for slå/stavefejl samt vare som udgår pludseligt fra leverandør.
Fortrydelsesret
Du har 24 timers fortrydelsesret.
Når du bestiller produkter i vores webshop, har du 24 timers fortrydelsesret,
Vi påbegynder ikke din ordre før, der er gået 24 timer fra det tidspunkt, hvor du har bestilt.
Grunden til at din fortrydelsesret bortfalder efter 24 timer er,
at du bestiller en special lavet vare som ingen værdi har for os, hvis du fortryder dit køb.
Fortrydelsesretten gælder både for private og erhvervsdrivende, der handler via vores webshop.
Sådan fortryder du dit køb: Send en e-mail til: km@signtex.dk hvor du SKAL oplyse dit ordre nummer
samt at du gør os opmærksom på at du har fortrudt dit køb.
Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Går din vare i stykker, eller er der fejl på den? Så skal du klage til os.
Købeloven giver dig ret til at klage over fejl ved varen, som vi er ansvarlig for,
og som viser sig senest to år efter købet. Dog ikke ved brug og slitage.
Fortrolighedspolitik
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredje part uden din forudgående tilladelse.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse km@signtex.dk